كلمات ألبوم رامي صبري الجديد اجمل ليالي عمري 2015

 كلمات ألبوم رامي صبري الجديد اجمل ليالي عمري 2015 
  كلمات ألبوم رامي صبري الجديد اجمل ليالي عمري


 كلمات ألبوم رامي صبري الجديد اجمل ليالي عمري 2015

كلمات اغنية وعد مني رامي صبري
وعد مني مش هفكر نفسي بيك
بالسلامة روح ولا ندمان عليك
كل حاجة وليها وقت وتنتهي
وانت قبل ما تمشي حتى بقيت نسيك
وعادي قلبي راضي بالفراق ايه يعني
ده بكره تبقى ذكرى ماضي عدى وراح
مفيش ما بينا أي حاجة هترجعني
ولما ابعد انا عنك اكيد هرتاح
وعد مني مش هفكر في اللي فات
واللي كان بينا خلاص هعتبره مات
بعدي عنك في الحقيقة مهزنيش
ملكش قيمة عندي ولا ليك ذكريات
وعادي قلبي راضي بالفراق ايه يعني
ده بكره تبقى ذكرى ماضي عدى وراح
مفيش ما بينا أي حاجة هترجعني
ولما ابعد انا عنك اكيد هرتاح  

كلمات اغنية ما صدقت اتقابلنا رامي صبري
ما صدقت اتقابلنا استنى رايح فين
دي آخر مرة شفتك فيها كانت من سنين
ما صدقت اتقابلنا والعين قصاد العين
يا عالم لو هقابلك تاني يبقى ازاي وفين
خلينا سبني املي عنيا من اللي انا فيه
خلينا يا حبيبي شوية نبعد ليه
وآه عاللي قلبي حاسس بيه
واللي شايله في قلبي ليك للحظة دي
سؤال دايما شاغلني نفسي تجاوب عليه
عشان ردك ده بالنسبالي هتريحني بيه
في بعدي بتفتكرني وبتفتكرني بايه
ولسه هوانا زي ماهو ولا خلاص ناسيه
خلينا سبني املي عنيا من اللي انا فيه
خلينا يا حبيبي شوية نبعد ليه
وآه عاللي قلبي حاسس بيه
واللي شايله في قلبي ليك للحظة دي
سهل الكلام في الحب وافدر اقدر اقول اكتر
وعشان اقولك بحبك عايز اعرفك اكتر
قصدي اني اقولك افهمك وتفهميني
علشان مهم في حبي ليكي تصدقيني
وبايدك انتي تقربي او تبعديني
بالشكل ده هيعيش غرامنا ويكبر

العقل قال في الحب ايه وايه اللي يتصدق
عشرتنا قبل اما احبك ولا فيومين اعشق
سهل الكلام في الحب وافدر اقدر اقول اكتر
وعشان اقولك بحبك عايز اعرفك اكتر
قصدي اني اقولك افهمك وتفهميني
علشان مهم في حبي ليكي تصدقيني
وبايدك انتي تقربي او تبعديني
بالشكل ده هيعيش غرامنا ويكبر
العقل قال في الحب ايه وايه اللي يتصدق
عشرتنا قبل اما احبك ولا فيومين اعشق
 قالولي نفسها تشوفني بتسأل عني باستمرار
ياريتني ما حد عرفني بقيت اسمع وانا محتار
ما بين ارجع وبين ابعد فضل قلبي يأنبني
علشان وصلتها لدرجة
تقول للناس خلاص سابني
قالوا عايزة نرجع تاني
قالوا مش ناسياني فاكرة أيامنا
قالولي ساعات بترسملي صور ليا
وكاتبة عليها مش ناسية اللي كان بينا
قالولي شايفة كل الناس حاجة عادية
وشايفة الدنيا في غيابي دي مش جنة
قالوا عايزة نرجع تاني
قالوا مش ناسياني فاكرة أيامنا
ليه خوفت عليها دلوقتي وحسيت ان انا غلطان
دي أكتر حاجة تثبتلي مشاعري معاها زي زمان
أكيد لو هيا مش فارقة هقول موضوع ميشغلنيش
دانا اللي تعبت م الفرقة وياما عملت نفسي بعيش
قالوا عايزة نرجع تاني
 
البوم رامي صبري - اجمل ليالي عمري mp3
التحميل هنا 
 
  نغمات البوم رامي صبري - اجمل ليالي عمري mp3