اجمل رسائل عيد الحب 2012 بمناسبة عيد الحب2012

اجمل رسائل عيد الحب 2012 بمناسبة عيد الحب2012




اجمل رسائل عيد الحب 2012 بمناسبة عيد الحب2012

* رحت للسوق أشتري ساعة غالية .. ما لقيتش أغلى من الساعة إلي شفتك فيها .
* أنا أعرفك ! أكيد أعرفك .. بس شوفتك فين ؟ افتكرت .. أنت اللي نص الشهر يملي السما نورك .
* أحبك يا أحلى من كل البشر يا توأم الروح و أقـرب من نبضي ودمّي وهواي
* ثلاثه تملكها وهي أغلى ما عندي: اشوفك وصوتك ورسايلك لا تحرمني منها رجاءً
* لليل هلاله ولقلبي حبيب عذبني دلاله يا ترى اليوم كيف حاله
* لو يحرمني الزمن لوقاك فلن يحرمني من ذكراك أحبك و أوعد ما أنساك
* الأصدقاء الحقيقون يصعب إيجادهم ، يصعب تركهم ، ويستحيل نسيانهم
* أصعب ما على النفس أن ترى من تحب ، يقع في حب شخص آخر
* استعد لتحليل فصيلة الدم. انتظر. النتيجة في الطريق . اكتشاف خطير. دمك ع.س.ل
* خليك جاهز يمكن تنقص الكمية و نحتاج لك المرسل:مصنع العسل و الشوكولاته
* أرسل حمامة سلام بفمها وردة غرام من الولهان لاغلى و اعز إنسان
* في مساء ساهر مع نجم ساهر أرسل باقة ورد عاطر لأغلى من مر على الخاطر
* حضنـت حبـك بقلبي وخليت نوره بصدري لأنك عمـري وقلبـي أحبك جدا وربي
* عهد .. ابقى سجين الود ..وعد .. مهما يطول البعد … تبقى حبيبي
* اموت في ثلاثة .. البحر .. الورد … بشويش ياحبيبي …اكيد انت الثالث
* واحشنى وارتاح لك وان غبت اشتاقلك تستاهل الحب كله و الحب يستاهلك
* بعتلك سهم الحب و كنت قاصد قلبك غلط السهم و دخل فى عين اللى جنبك
* انصحك بعدم التجوال ليلا لان القمر حلف ان يحبس اى انسان احلى منه
* نفسى اخدك فى مكان بعيد عن البشر تبرد ادفيك تعطش ارويك تتدلع انكد عليك
* همسة حب ..ونبضة شوق ..تقولك .. انت حبيبي
* تمر ساعات .. انتظر صوتك ..وتمر ايام اتمنى اشوفك … ويمر عمري ..وانا احبك
* وعد .. مهما يطول البعد … تبقى حبيبي
* اموت في ثلاثة .. البحر .. الورد … بشويش ياحبيبي …اكيد انت الثالث
* انت بعيد وقلبك بعيد وبالك بعيد بس. أحبك أكيد. واتمني تكون سعيد. “أتمني لك عيد سعيد”
* الثلج هدية الشتاء. والشمس هدية الصيف. الزهور هدية الربيع. وأنت هدية العمر.
* عيد سعيد عمر مديد لبس جديد صحة حديد وبوسة لحبيبي الوحيد.
* القلب فيه اسمك ..والعقل فيه رسمك .. والدم فيه عشقك .. وانا والله احبك- يارب من يكرهك يبلى .. ومن يحزنك يشقى
* أنا وأنت شجرة توت … أنا فرع دهب وأنت فرع ياقوت … واللي يفرقنا يارب يموت
* اللي بأحبهم أتنين … الأول أنت … أيه بتدور على أيه ؟؟ … التاني برضه أنت